Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
"Select File > Export > FBX.
Export to the "Model Folder" with the following settings:
Include > Object Types: Select Empty, Armature, or Mesh (Shift+click for multiple selections)
Transform: Scale 0.01, Check "Apply Unit" and "Use Space Transform"
Geometry: Check "Tangent Space" only; uncheck "Apply Modifiers"."
(https://rpgbakin.com/pukiwiki_en/?Convert+VRM+to+FBX+and+Import+to+Bakin)
I've only tried to use re-edit objects from Bakin (exported, then imported to Blender, edited and exported again as FBX), but it worked okay.