Hotel Galactic

Hotel Galactic

View Stats:
Rozgrywka 16h.
Po przeprowadzeniu rozgrywki w jednej sesji wynoszącej 16 godzin :P doszedłem do następujących wniosków.
Po pierwsze jest spory problem z zawieszaniem się skryptu Gości:
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=3458712205
to jedno z miejsc gdzie goście często utykają, w tym miejscu potrafi utknąć nawet pracownik (go da się przenieść).
Ten przypadek jest szczególny:
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=3458715580
Ping tu widoczny zawiesił pierwotnie jak sadziłem na meblach, ale po wielokrotnym przestawianiu obiektów ich pakowaniu, przesuwaniu pinga za pomocą stawiania na nim mebli zauważyłem że problem leży gdzie indziej, po usunięciu mebli Ping zawsze powracał w to samo miejsce, jak gdyby skrypt go tam kierował i zawieszał się. Czasami gdy gość zawiesił się przy konkretnej czynności pojawienie się innego gościa i użycie tego samego obiektu odblokowywało zawieszoną postać. Niestety po 16h wszyscy goście jak i pracownicy przestali w ogóle reagować na polecenia skryptów ( dalsza rozgrywka nie miała sensu :) ).

Ponadto, przy większej rozbudowie budynku np tu:
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=3458712405
Drzewo odrosło wewnątrz budowli, Okna kolidują z szybem windy mimo że na początku są za nim wstawione (pewnie ręcznie po za mechaniką gry), przy próbie przeniesienia "kwiaty naścienne kotan" te przyklejają się do podłogi i nic z nimi nie da się zrobić, "klasyczne niebieskie zasłony" to samo.
W ostatecznym rozrachunku nie wystawiam opini na koniec rozgrywki bo musiała by być nieprzychylna, mam nadzieje że bardziej przyłożycie się do swojej pracy w następnych odsłonach.

ps. Zakończenie Dema przeniósłbym na Gustawa by móc lepiej i dłużej testować demo bez zablokowanego pracownika :)
Last edited by Włóczykij; 5 Apr @ 1:52pm
< >
Showing 1-1 of 1 comments
waxx  [developer] 10 Apr @ 12:26am 
Dzięki za feedback i screeny, choć stety niestety większość z tych problemów już dobrze znamy. To rzeczy wynikające z obecnego stanu dema i systemów, które są aktualnie skalowane i ulepszane na potrzeby Early Accessa :cozykcdaxe:

Demo zostało zaprojektowane jako ok. 2 godzinne doświadczenie - miało pokazać świat, klimat i bazową pętlę rozgrywki, więc faktycznie nie radzi sobie najlepiej jako stress test na 16 godzin grania w jednej sesji. Przy tak długim graniu mogą się pojawić zachowania, które po prostu nie mają sensu na tym etapie produkcji.

A co do “bardziej się przyłożycie” - spokojnie, przykładamy się każdego dnia :dazed_yeti: Tylko najpierw trzeba zrobić porządne fundamenty, zanim zaczniemy wykańczać ściany. Na dłuższe sesje sandboxowego grania zapraszamy do Early Accessa - tam to już będzie miało ręce i nogi :steamhearteyes:
< >
Showing 1-1 of 1 comments
Per page: 1530 50