Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
All resource production is normal, the specialists who stay at home work too.
You can always settle and train again, but I really do not need any new ppl.
For example: I have a jubilant(+50%production) cheesemaker with 40sheep in stock who produces 72food.
(it gets to 78food with 3 happiness, this might be a bug though?)
The coinmaker gets 400gold per turn.
Sadly way too easy as you can do almost everyting with this two alone.
3 Caravans per year you can buy from and the coinmaker produces 9600coins/year
- Jon