Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
Thank you for your report. To investigate your issue, we will need your Profiles folder and outputlog.
You can find Profiles folder here:
X:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\TankMechanicSimulator\TankMechanicSimulator_Data\StreamingAssets\Profiles
Please send to us your entire Profiles folder via mail or web service like gdrive or wetransfer.
Outputlog.txt file is located:
X:\Users\XXX\AppData\LocalLow\DeGenerals
(Where X its where you installed TMS)
Please send it to the support@degenerals.com with a link to the steam thread.
Thanks!
------
Привет!
Спасибо за ваш доклад. Чтобы исследовать вашу проблему, нам понадобится ваша папка «Профили» и выходной журнал.
Вы можете найти папку Profiles здесь:
X:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\TankMechanicSimulator\TankMechanicSimulator_Data\StreamingAssets\Profiles
Отправьте нам всю папку «Профили» по почте или через веб-службу, такую как gdrive или wetransfer.
Файл Outputlog.txt находится:
X:\Users\XXX\AppData\LocalLow\DeGenerals
(где X это место, где вы установили TMS)
Пожалуйста, отправьте его на support@degenerals.com со ссылкой на ветку Steam.
Спасибо!