Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
I'm adding stuff for level creators to use about once a month, but I'm not sure it'll ever get to the depth of LBP as I'm just one guy working on this and I have to prioritize on features and keep the game managable for myself.
Maybe eventually it'll get to LBP-levels of customization though! :)
The second would be a bubble concept, but instead of points, maybe a time reduction thing... Could reward players for taking the path that's harder, or going slightly out of their way? maybe a -1 sec, -5 sec, -10 sec? Would also help balance the super jumping maybe?
Either way, you're doing a great job and I'm sure you'll continue doing so!! Just dropping a couple suggestions. :P
Thanks for the great game!