"Você realizou solicitações demais" Suporte ruim da steam
Fiquei uns três dias recebendo essa mensagem, o suporte não me ajudou e eu não consegui acessar o inventário nem pelo computador nem pelo celular.

O suporte diz que você tá usando VPN P2P ou uma extensão no navegador que tem a sua conta aberta e dados da sua conta steam, aí eles fecham suas solicitação sem nem saber se foi resolvido ou não.

Tentei abrir novamente e explicar que eu não tenho nenhum dos dois não uso VPN, nunca usei, não abri minha conta em nenhum site, nenhuma extensão, nada! E mesmo assim ele vem com a mesma bosta de mensagem repetida e fecham de novo o chamado sem você ter chance de entender ou resolver o problema.

Eu não sabia que o suporte da steam era tão BOSTA assim, fui ver não reclame aqui e no Fórum de discussões e tem um monte de gente com o mesmo problema que o meu e o suporte só fecha, até no Fórum de discussões tem administrador fechando esse assunto sem resolver.

Agora eu fico até com o pé atrás de comprar coisas na steam pois se eu for depender desse suporte ruim eu vou ficar na mão.
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Originally posted by Standfall:
"Você realizou solicitações demais" Suporte ruim da steam

Fiquei uns três dias recebendo essa mensagem, o suporte não me ajudou e eu não consegui acessar o inventário nem pelo computador nem pelo celular.

O suporte diz que você tá usando VPN P2P ou uma extensão no navegador que tem a sua conta aberta e dados da sua conta steam, aí eles fecham suas solicitação sem nem saber se foi resolvido ou não.

Tentei abrir novamente e explicar que eu não tenho nenhum dos dois não uso VPN, nunca usei, não abri minha conta em nenhum site, nenhuma extensão, nada! E mesmo assim ele vem com a mesma bosta de mensagem repetida e fecham de novo o chamado sem você ter chance de entender ou resolver o problema.

Eu não sabia que o suporte da steam era tão BOSTA assim, fui ver não reclame aqui e no Fórum de discussões e tem um monte de gente com o mesmo problema que o meu e o suporte só fecha, até no Fórum de discussões tem administrador fechando esse assunto sem resolver.

Agora eu fico até com o pé atrás de comprar coisas na steam pois se eu for depender desse suporte ruim eu vou ficar na mão.

"Too many requests" is an IP rate limit added back in early October 2022 for the Market and inventories...

Originally posted by wuddih:
this restriction is per IP, so any form of shared internet connection is very likely to trigger it faster.

of course, scripts/browser addons also contribute to exceeding the limit because they might do things you dont requests you dont necessarily notice.

f.e. Augmented Steam does 2-3 additional requests every time you click a marketable item

the restriction is not short, it might even be longer than 2 days.

solution: change IP if you wanna use it earlier.

https://steamhost.cn/steamcommunity_com/discussions/forum/7/3468361193658091414/#c3468361193658808176

Originally posted by wuddih:
1) disable all Steam-related browser addons/userscripts
2) turn off any shared connection (VPN/proxy/kick roommates off router/etc.)

and after doing that, do things a bit slower.
certain url nodes of Steam were severely rate limited for a few weeks, it is more relaxed now but depending on how they block, people/networks might still be affected by it.

https://steamhost.cn/steamcommunity_com/discussions/forum/1/5294572213366934649/#c5294572213367646226

Originally posted by WhatZit:
At the end of October, Valve reduced the permissible request rate for inventory lookups (endpoints).

This broke all Steam Market browser addons that heavily interrogated your owned items, typically causing a "429 Too Many requests" IP ban after a mere half-dozen transactions. The ban can easily last 6 hours, and it auto-refreshes if you exceed the limit again during the ban.

According to findings on the ArchiSteamFarm github, extension developers will need to forcibly cap the number of matches returned to 2000 (via the "count" parameter), and introduce other delays so as to guarantee only 1 request every 4 seconds.

This is deliberate behavior on Valve's part. Until the addon devs update their code, you can't do a damn thing about it except change your IP and go back to using only the clunky, non-enhanced official Steam Client (which apparently isn't affected).

https://steamhost.cn/steamcommunity_com/discussions/forum/7/5294572213376009626/#c5294572213376491761

tl;dr... Change your IP.

You can also read starting here...

https://steamhost.cn/steamcommunity_com/discussions/forum/1/3768987250125333123/#c3768987250125687276

:nkCool:
Originally posted by cSg|mc-Hotsauce:
Originally posted by Standfall:
"Você realizou solicitações demais" Suporte ruim da steam

Fiquei uns três dias recebendo essa mensagem, o suporte não me ajudou e eu não consegui acessar o inventário nem pelo computador nem pelo celular.

O suporte diz que você tá usando VPN P2P ou uma extensão no navegador que tem a sua conta aberta e dados da sua conta steam, aí eles fecham suas solicitação sem nem saber se foi resolvido ou não.

Tentei abrir novamente e explicar que eu não tenho nenhum dos dois não uso VPN, nunca usei, não abri minha conta em nenhum site, nenhuma extensão, nada! E mesmo assim ele vem com a mesma bosta de mensagem repetida e fecham de novo o chamado sem você ter chance de entender ou resolver o problema.

Eu não sabia que o suporte da steam era tão BOSTA assim, fui ver não reclame aqui e no Fórum de discussões e tem um monte de gente com o mesmo problema que o meu e o suporte só fecha, até no Fórum de discussões tem administrador fechando esse assunto sem resolver.

Agora eu fico até com o pé atrás de comprar coisas na steam pois se eu for depender desse suporte ruim eu vou ficar na mão.

"Too many requests" is an IP rate limit added back in early October 2022 for the Market and inventories...

Originally posted by wuddih:
this restriction is per IP, so any form of shared internet connection is very likely to trigger it faster.

of course, scripts/browser addons also contribute to exceeding the limit because they might do things you dont requests you dont necessarily notice.

f.e. Augmented Steam does 2-3 additional requests every time you click a marketable item

the restriction is not short, it might even be longer than 2 days.

solution: change IP if you wanna use it earlier.

https://steamhost.cn/steamcommunity_com/discussions/forum/7/3468361193658091414/#c3468361193658808176

Originally posted by wuddih:
1) disable all Steam-related browser addons/userscripts
2) turn off any shared connection (VPN/proxy/kick roommates off router/etc.)

and after doing that, do things a bit slower.
certain url nodes of Steam were severely rate limited for a few weeks, it is more relaxed now but depending on how they block, people/networks might still be affected by it.

https://steamhost.cn/steamcommunity_com/discussions/forum/1/5294572213366934649/#c5294572213367646226

Originally posted by WhatZit:
At the end of October, Valve reduced the permissible request rate for inventory lookups (endpoints).

This broke all Steam Market browser addons that heavily interrogated your owned items, typically causing a "429 Too Many requests" IP ban after a mere half-dozen transactions. The ban can easily last 6 hours, and it auto-refreshes if you exceed the limit again during the ban.

According to findings on the ArchiSteamFarm github, extension developers will need to forcibly cap the number of matches returned to 2000 (via the "count" parameter), and introduce other delays so as to guarantee only 1 request every 4 seconds.

This is deliberate behavior on Valve's part. Until the addon devs update their code, you can't do a damn thing about it except change your IP and go back to using only the clunky, non-enhanced official Steam Client (which apparently isn't affected).

https://steamhost.cn/steamcommunity_com/discussions/forum/7/5294572213376009626/#c5294572213376491761

tl;dr... Change your IP.

You can also read starting here...

https://steamhost.cn/steamcommunity_com/discussions/forum/1/3768987250125333123/#c3768987250125687276

:nkCool:

Thanks for the reply, I read the link you sent but my computer with Wi-Fi does not have the same IP as my cell phone with mobile network. I also did not make many requests or attempt to do something like selling Cards. That's why I was surprised. I get home at night after barely using Steam and I would receive these messages that I had tried too many times... And it lasted about three days where I didn't even try or insist.
Anyway I found this very strange because in the last few months I have barely used Steam, I haven't used the trading forum or anything, there is no reason for this to have happened. I just went three days ago to take a look at my inventory to see how many cards I had just that
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