Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
But I not create my custom texture, I download a pack of textures in GameBanana and there is the VTF and VTM files on the pack.
I put them on the "materials" folder of the game (Portal and Half Life 2) but it's always checked purple and black...
Note that the $modelmaterial entry may reference a different file than the texture you're working with and would require the $modelmaterial to be present also...
"$basetexture" "Decals/bigshot1"
"$modelmaterial" "decals/bigshot1model"
The Decal 'bigshot1' requires the 'bigshot1model' .vmt and .vtf to be present.
hope this helps