26 Jul @ 10:30pm
vac ban conta hackeada
Fui jogar cs2 e vi que eu tinha rank nas partidas especiais no servidor Europeu, sou brasileiro, acabei tendo a conta hackeada e o hacker utilizou de hacks em minha conta queria saber se o banimento poderia ser retirado.
< >
Showing 1-6 of 6 comments
Lufia 26 Jul @ 10:40pm 
You weren't hacked, you were careless with your data. This is a game ban, by the way.
It doesn't matter who used the cheats; the affected account will be punished.

Counter-Strike 2 game bans are permanent, non-negotiable, and cannot be removed by Steam Support.
27 Jul @ 12:05am 
como eu fui descuidado com os dados, sendo que eu tenho steam guard, o cara que jogou na minha conta era literalmente de outro continente, porque nao seria revisado, a valve nao estao nem ai para os jogadores?
Lufia 27 Jul @ 12:16am 
You can't have been hacked, because even Steam only stores your password as a HASH.
So if you don't protect your data, Steam Guard won't help you either.

Valve offers you hints, tips, information, Steam Guard, etc. They do more than enough to keep users' accounts secure.
I see you're in some skin trading/gambling groups, you likely got phished from one of them.
You're expected to know how to keep your account safe. If someone else was using it, you are responsible for anything they do with it.
Sr. Xyz 27 Jul @ 7:04am 
Originally posted by :
como eu fui descuidado com os dados, sendo que eu tenho steam guard, o cara que jogou na minha conta era literalmente de outro continente, porque nao seria revisado, a valve nao estao nem ai para os jogadores?
Quando você entra com suas credenciais do Steam em sites de terceiros, você autoriza o uso de sua conta. Isso é descuido. Antes que você diga que não entra nestes sites, você participa de vários grupos deles, assim provavelmente entra.
Abra outra conta e use suas credenciais do Steam apenas no Steam.
Originally posted by :
Fui jogar cs2 e vi que eu tinha rank nas partidas especiais no servidor Europeu, sou brasileiro, acabei tendo a conta hackeada e o hacker utilizou de hacks em minha conta queria saber se o banimento poderia ser retirado.

Originally posted by :

1 game ban on record | Info
0 day(s) since last ban

doesn't matter what you think, you were careless with your login details. gamebans for CS2 is permanent, irrelevant who used the account

gameban cs2 - https://steamhost.cn/help_steampowered_com/en/faqs/view/4E54-0B96-D0A4-1557

Can I appeal my game ban?
No. Game bans cannot be appealed and are not removed from accounts.

I was not using my account when it was game banned. Can the ban be removed?
No. Regardless of who was using the account at the time the ban was issued, game bans are permanent and are not removed.
< >
Showing 1-6 of 6 comments
Per page: 1530 50