Install Steam
login
|
language
简体中文 (Simplified Chinese)
繁體中文 (Traditional Chinese)
日本語 (Japanese)
한국어 (Korean)
ไทย (Thai)
Български (Bulgarian)
Čeština (Czech)
Dansk (Danish)
Deutsch (German)
Español - España (Spanish - Spain)
Español - Latinoamérica (Spanish - Latin America)
Ελληνικά (Greek)
Français (French)
Italiano (Italian)
Bahasa Indonesia (Indonesian)
Magyar (Hungarian)
Nederlands (Dutch)
Norsk (Norwegian)
Polski (Polish)
Português (Portuguese - Portugal)
Português - Brasil (Portuguese - Brazil)
Română (Romanian)
Русский (Russian)
Suomi (Finnish)
Svenska (Swedish)
Türkçe (Turkish)
Tiếng Việt (Vietnamese)
Українська (Ukrainian)
Report a translation problem
Drużyna:
Nazwa:
Życie:
Mnożnik prędkość chodzenia: (gdzie 1 to predkosc normalna)
Mnożnik prędkość biegania: (gdzie 1 to predkosc normalna)
Mnożnik mocy skoku: (gdzie 1 to moc normalna)
Model: (opcjonalny, link do modelu z workshopu lub nazwa juz istniejacego, np. KlasaD)
Ekwipunek:
Dodatkowe informacje:
Przykład klasy:
Drużyna: MTF
Nazwa: MTF NTF
Życie: 100
Mnożnik prędkość chodzenia: 1
Mnożnik prędkość biegania: 1
Mnożnik mocy skoku: 1
Model: Model MTF
Ekwipunek:
- Karta Poziomu 4
- Radio
- Noktowizor
- Pałka
- M4A1
Dodatkowe informacje: Dołącza do gry jako wsparcie
Drużyna: Klasa D
Nazwa: Szpieg Ochroniarzy
Życie: 100
Mnożnik prędkość chodzenia: 1
Mnożnik prędkość biegania: 1
Mnożnik mocy skoku: 1
Model: brak
Ekwipunek:
-Deagle
-karta 3,
-Noktowizor
Dodatkowe informacje: Respi Się Na Spawnie Klasy D I Szpieguje Klase D, Musi Po Tajemnie Zabić Całą Klase D Lub Po Cichu, klasa od 10 levla
polecam mtz - też o tym myślałem
Nazwa: Personel klasy E
Życie 80
Mnożnik prędkość chodzenia: 1
Mnożnik prędkość biegania: 1
Mnożnik mocy skoku: 1
Model: Personel klasy D
Ekwipunek: BRAK
Dodatkowe Informacje: Respi się tam Gdzie Personel Klasy D. Ma Niższą rangę od Personelu klasy D
Nazwa: Ciężkozbrojny CI
Życie: 250-300
Mnożnik prędkość chodzenia: 0.5
Mnożnik prędkość biegania: 0.5
Mnożnik mocy skoku: 0.5
Model:
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=636790055&searchtext=Viper%27s+Operators+Playermodels+%27Remastered%27
Model z ostatniego screena
Ekwipunek:
-M249
-karta poziomu 5
-radio
-pałka
-bardzo ciężka kamizelka
Dodatkowe informacje: dołącza do gry jako wsparcie CI
Nazwa: Ochroniarz klasy D
Życie: 120
Mnożnik prędkość chodzenia: 1
Mnożnik prędkość biegania: 1.1
Mnożnik mocy skoku: 1.1
Model: MTF SCU
Ekwipunek:
- Karta poziomu 2
- Radio
Dodatkowe informacje: Pojawia się w pokoju kontrolnym od cel klas D. | MTF, Naukowcy, SCP oraz MTF NTF widzą go jako MTF SCU.
Jego celem jest eskorta klasy D.
Dostępny od poziomu 20.
_____________________________________________________________________________
DRUGI POMYSŁ
_____________________________________________________________________________
Drużyna: MTF
Nazwa: Egzekutor
Życie: 220
Mnożnik prędkość chodzenia: 0.8
Mnożnik prędkość biegania: 0.6
Mnożnik mocy skoku: 0.7
Model: Reborn Soldier https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=107566891&searchtext=Reborn+Soldier
Ekwipunek:
- Karta Poziomu Omni
- Radio
- Pałka
- Noktowizor
- Granatnik lub ARES Shrike
- Bardzo Ciężka Kamizelka
Dodatkowe informacje: Pojawia się w pomieszczeniu z głowicą. |
Jego celem jest zlikwidowanie wszystkich oprócz Dyrektora Placówki ( lub cały MTF, pomyślcie nad tym ).
Dostępny od poziomu 32.
Wiem, że Egzekutor jest trochę "za OP", lecz mam nadzieję, że się przyjmie.
Możecie też coś poprawić według waszej wyobraźni. :D
Nazwa: MTF ETF
Życie: 100
Mnożnik prędkość chodzenia: 0.9
Mnożnik prędkość biegania: 1
Mnożnik mocy skoku: 1.1
Model: MTF NTF
Ekwipunek:
- Karta poziomu 4
- Radio
- Pałka
- Noktowizor
- (jakiś nie za dobry karabin snajperski)
Dodatkowe informacje: Pojawia się jako wsparcie
Jego celem jest eskorta naukowców.
Dostępny od poziomu 8.
Nazwa: MTF TTF
Życie: 100
Mnożnik prędkość chodzenia: 1.3
Mnożnik prędkość biegania: 1.2
Mnożnik mocy skoku: 1.4
Model: MTF NTF
Ekwipunek:
- Karta poziomu 5
- Radio
- Pałka
- Noktowizor
- MP5 (lub inny SMG)
Dodatkowe informacje: Pojawia się jako wsparcie
Jego celem jest eskorta naukowców.
Dostępny od poziomu 15. (Jednostka szybkiego reagowania)
Nazwa: Syn Dyrektora
Życie: 140
Mnożnik prędkość chodzenia: 1.2
Mnożnik prędkość biegania: 1.1
Mnożnik mocy skoku: 0.9
Model: Naukowiec (lub inny)
Ekwipunek:
- Karta poziomu 5
- Pałka
- (dobry pistolet)
Dodatkowe informacje: Pojawia się razem z MTF
Jego celem jest eskorta naukowców. Jednostki MTF mają za zadanie go chronić.
Dostępny od poziomu 19.
Nazwa: Młodszy MTF
Życie: 120
Mnożnik prędkość chodzenia: 1
Mnożnik prędkość biegania: 1.1
Mnożnik mocy skoku: 0.9
Model: Ochroniarz MTF
Ekwipunek:
- Karta poziomu 2
- Radio
- Pałka
- (pistolet)
Dodatkowe informacje: Pojawia się razem z MTF.
Jego celem jest eskorta naukowców.
Dostępny od poziomu 2.
Nazwa: Ochrona Zewnętrznej Części Placówki [OPS]
Życie: 140
Mnożnik prędkość chodzenia: 0.9
Mnożnik prędkość biegania: 0.9
Mnożnik mocy skoku: 0.7
Model: https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=901330121&searchtext=R6S
Ekwipunek:
- Karta poziomu 5
- Radio
- Pałka
- AK-47/(snajperka)/ARES Shrike [Broń do wyboru]
Dodatkowe informacje: Pojawia się w Bunkrze.
Jego celem jest zatrzymanie wszystkich poza MTF i Naukowcami.
Dostępny od poziomu 24.
Nazwa: Naukowiec CI [NCI]
Życie: 110
Mnożnik prędkość chodzenia: 1.1
Mnożnik prędkość biegania: 1
Mnożnik mocy skoku: 1.2
Model: Naukowiec
Ekwipunek:
- Karta poziomu 2
- S-Nav 300/Ultimate
Dodatkowe informacje: Pojawia się jak normalny naukowiec. Inni widzą go jako Medyka.
Jego celem jest ucieczka, gdyż posiada on ważne informacje o placówce
Dostępny od poziomu 15/17. [15 jeśli s-nav 300 | 17 jeśli s-nav ultimate]
Życie: 100
Mnożnik prędkość chodzenia: 1
Mnożnik prędkość biegania: 1
Mnożnik mocy skoku: 1
Model: naukowca
Ekwipunek:
-karta 2,
Dodatkowe informacje: Respi się jako naukowiec jego celem jest pomoc klasie D, klasa od 15 levla
Nazwa: Dobry MTF
Życie: 140
Mnożnik prędkość chodzenia: 1
Mnożnik prędkość biegania: 1
Mnożnik mocy skoku: 1
Model: Porucznik MTF
Ekwipunek:
- Karta poziomu 4
- Radio
- Pałka
- CCTV
- NVG
- FAMAS
Dodatkowe informacje: Pojawia się na respie MTF.
Ma do wyboru drużynę MTF lub CI.
Cel zależy od jego drużyny.
Dostępny od poziomu 15.
Nazwa: Generał MTF
Życie: 140
Mnożnik prędkość chodzenia: 0.9
Mnożnik prędkość biegania: 0.9
Mnożnik mocy skoku: 0.8
Model: https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=899819422&searchtext=
Ekwipunek:
- Karta poziomu 5
- Radio
- Pałka
- Granatnik
Dodatkowe informacje: Pojawia się w zbrojowni.
Jego celem jest eskorta naukowców.
Wszyscy oprócz dyrektora podlegają jego rozkazom.
Dostępny od poziomu 30.
Nazwa: Młodszy Naukowiec
Życie: 100
Mnożnik prędkość chodzenia: 1.1
Mnożnik prędkość biegania: 0.9
Mnożnik mocy skoku: 0.9
Model: Naukowiec
Ekwipunek: Pusty
Dodatkowe informacje: Pojawia się jak naukowiec
Jego celem jest ucieczka.
Dostępny od poziomu 0. (teraz naukowiec jest od poziomu 2/3)