Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Item-wise, I'd like to see them throw in portal activators (for single portal guns), windows for glass panels to shoot portals through, and of course crushers :P
In Puzzle maker only I need security cameras.
Most of the ideas here - logic gates, new items, types of connections, do make sense and aren't going to affect the fps of maps. I do think PTI ought to be limited to just standard test chambers though. If you want to make something more artisic, then yes, you should use Hammer.
They, Valve just did two tools. PTI and Hammer and you can choose what is better for you. What you want more?