Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
I remember seeing one or two custom themes for tilegen. However they were pretty basic comparing to what is shipped with Alien Swarm, with clean walls and a few props.
Check out moddb and gamebanana websites, you may find them there
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=919472916
I took:
...\Steam\steamapps\common\Alien Swarm Reactive Drop\sdk_content\mapsrc\ExampleAddon\maps\tutorial\example_map_1.vmf
...opened in Hammer;
removed the func_brush structure_seal,
moved lower-left -from top- of the piece to (0,0),
removed exit trigger & scripts, and then sized it to match the 256x256 gridspace in TileGen.
I need to become a little more familiar with the how-tos of detailing rooms and the triggers on different maps.
Saw the "Alien Swarm Director Mod," that looks neat. This is just self-reminder to checkout how new tiles work with that sometime, and if there is version for ASRD.