ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
I remember seeing one or two custom themes for tilegen. However they were pretty basic comparing to what is shipped with Alien Swarm, with clean walls and a few props.
Check out moddb and gamebanana websites, you may find them there
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=919472916
I took:
...\Steam\steamapps\common\Alien Swarm Reactive Drop\sdk_content\mapsrc\ExampleAddon\maps\tutorial\example_map_1.vmf
...opened in Hammer;
removed the func_brush structure_seal,
moved lower-left -from top- of the piece to (0,0),
removed exit trigger & scripts, and then sized it to match the 256x256 gridspace in TileGen.
I need to become a little more familiar with the how-tos of detailing rooms and the triggers on different maps.
Saw the "Alien Swarm Director Mod," that looks neat. This is just self-reminder to checkout how new tiles work with that sometime, and if there is version for ASRD.