Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
:)
Like just have one elevataor, and the call button get pressable through your other triggers, you still have the elevator as an obstruction but you can also use it to ride down the same time
Pretty sure elevators recognize their pathing on spawn, so its hard to mess with it once they are set
The elevator has several floors, the player can make the elevator go up a floor and go under it, so it had to be sealed, i considered not allowing it to go down to that level but overly complicated variables...perhaps have a check terrain trigger..? , when the elevator is within the terrain area, elevator can only go up.. still a bit much for me atm. i might give it a shot though :)
Thanks, a good idea, the elevator will still recognize it's path, and i can possibly use the terrain trigger, something i can play with :)
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=1852919128