Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
that's not really a bug but a feature to ensure that the ServerConfig.json doesn't contain unused parameter. In the past we had server operators wondering about various config parameters which were either no longer used or added by mods.
Thus it's not considered good practise for mods to add parameters to the ServerConfig.json but recommended to use a seperate config file.
But if you really want to add parameters to it you can by overwriting LoadConfigFile and adding your mod's parameters to the defaultConfig table when the server config is loaded.
Last but not least you should have a look at Shine's ping tracker plugin which basically offers the same features as your mod. See https://github.com/Person8880/Shine/wiki/Ping-Tracker