Install Steam
login
|
language
简体中文 (Simplified Chinese)
繁體中文 (Traditional Chinese)
日本語 (Japanese)
한국어 (Korean)
ไทย (Thai)
Български (Bulgarian)
Čeština (Czech)
Dansk (Danish)
Deutsch (German)
Español - España (Spanish - Spain)
Español - Latinoamérica (Spanish - Latin America)
Ελληνικά (Greek)
Français (French)
Italiano (Italian)
Bahasa Indonesia (Indonesian)
Magyar (Hungarian)
Nederlands (Dutch)
Norsk (Norwegian)
Polski (Polish)
Português (Portuguese - Portugal)
Português - Brasil (Portuguese - Brazil)
Română (Romanian)
Русский (Russian)
Suomi (Finnish)
Svenska (Swedish)
Türkçe (Turkish)
Tiếng Việt (Vietnamese)
Українська (Ukrainian)
Report a translation problem
Je suppose que vous avez probablement un fichier de scénario corrompu provenant de l'atelier. Dans ce cas, la solution est de le trouver sur le disque en utilisant Windows et de le supprimer. Se désabonner purement et simplement laissera des fichiers et des dossiers derrière lesquels continueront à causer des problèmes. Même la réinstallation de Train Simulator ne résoudra pas ce problème, sauf si vous utilisez Windows pour supprimer toute trace de votre dossier Railworks après la désinstallation.
Si votre anglais est meilleur que mon français (ce qui ne serait pas une grande réussite) ce fil peut être utile:
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/app/24010/discussions/3/135510393194885346/
Firstly my apologies- I can only speak English and Google Translate.
I suspect you have a corrupted scenario file probably from the Workshop. In that case the solution is to find it on disk using Windows and delete it. Merely unsubscribing will leave files and folders behind which will continue to give trouble. Even reinstalling Train Simulator will not fix this unless you use Windows to remove all trace of your Railworks folder after uninstalling.
If your English is better than my French (which would be no great achievement) this thread may be helpful:
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/app/24010/discussions/3/135510393194885346/