Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
AI sets go in
data\property\career\ai_sets
they end in .aist
It's basically a list of which cars to use and which version of each car.
The AI sets point to files in each cars \ai\profile\ directory. The files end in .aicr
Make a copy of one that is already there and edit it.
These files determine which skins are used and also which file to look in for the parts list.
If you want to change which parts are used on a car, that file is in
data\vehicle\whichevercar\career\
Either edit default.cavs or make a new .cavs file.
If you get stuck, just ask.
If you only want to change the parts, the just edit the .cavs files in each car's \career\ directory.