Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
There's a "simple" fix for it, you'll need to take an extra "exit Banished entirely and restart" step.
1. Pick your mods in the workshop, or install them manually
2. Lauch Banished and go to the mod menu, sort the load order, enable the mods
3. Confirm the changes to exit the mod menu. The game will reload.
4. After that auto-reload, you're back on the main menu. That's when you need to entirely exit the game, to force it to correctly commit the modlist changes to memory.
5. Relaunch Banished, and start creating your new town.
That extra step whenever you make any change to your modlist will spare you the super annoying crashes when exiting a map to try and roll a new one. It's some extra loading time, but will save you a lot of grumbling. Just a reflex to get.
In your case, since the mods are already in and enabled in theory: Launch game, go to the mod menu, disable and re-enable something to trick the game into thinking you changed stuff, confirm the changes, let it reload, exit entirely, restart, and voilà!