Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
- a GLB rally helmet object as a hat + Personas avatar creator or
- a GLB rally helmet object as a hat + Ready Player Me avatar creator or
- a GLB rally helmet object as a hat + An Avaturn avatar creator
Or a GLB rally helmet object as a hat , plus any other supported avatar creator, should be able to get a quick rally pilot in.
That plus retexturing ( https://www.animaze.us/faq/animazedesktop/avatartexture ) might be all that's needed for a quick rally driver.
https://www.animaze.us/manual/import-custom-models
For extra style points ( and if your machine is powerful enough), look into the Dynamic light setup where a screen capture of your game showing the racetrack, can be dynamically turned into dynamic light affecting the avatar, so you can make the lighting match better if you drive through forests/canyons/tunnels and whatnot.