Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
- a GLB rally helmet object as a hat + Personas avatar creator or
- a GLB rally helmet object as a hat + Ready Player Me avatar creator or
- a GLB rally helmet object as a hat + An Avaturn avatar creator
Or a GLB rally helmet object as a hat , plus any other supported avatar creator, should be able to get a quick rally pilot in.
That plus retexturing ( https://www.animaze.us/faq/animazedesktop/avatartexture ) might be all that's needed for a quick rally driver.
https://www.animaze.us/manual/import-custom-models
For extra style points ( and if your machine is powerful enough), look into the Dynamic light setup where a screen capture of your game showing the racetrack, can be dynamically turned into dynamic light affecting the avatar, so you can make the lighting match better if you drive through forests/canyons/tunnels and whatnot.