Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
- a GLB rally helmet object as a hat + Personas avatar creator or
- a GLB rally helmet object as a hat + Ready Player Me avatar creator or
- a GLB rally helmet object as a hat + An Avaturn avatar creator
Or a GLB rally helmet object as a hat , plus any other supported avatar creator, should be able to get a quick rally pilot in.
That plus retexturing ( https://www.animaze.us/faq/animazedesktop/avatartexture ) might be all that's needed for a quick rally driver.
https://www.animaze.us/manual/import-custom-models
For extra style points ( and if your machine is powerful enough), look into the Dynamic light setup where a screen capture of your game showing the racetrack, can be dynamically turned into dynamic light affecting the avatar, so you can make the lighting match better if you drive through forests/canyons/tunnels and whatnot.