Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
You can find out more via here as a start: https://docs.smartlydressedgames.com/en/stable/assets/item-asset/introduction.html#blueprints-and-actions
Actions, when you set it up nicely, allow players to just click on that option to perform the crafting/redirect them to the craft recipe in the craft interface.
e.g:
Blueprints (Number of blueprints you have inclusive of 0 to whatever much you have)
Blueprint_#_Type Apparel
Blueprint_#_Supplies 2
Blueprint_#_Supply_0_ID 66
Blueprint_#_Supply_0_Amount 5
Blueprint_#_Supply_1_ID 256
Blueprint_#_Supply_1_Amount 2
Blueprint_#_Tool 70
Blueprint_#_Skill Repair
Blueprint_#_Level 2
Blueprint_#_Build (Numbers reference here: https://unturned.gameinfo.io/effects/set/effect)
Blueprint_#_Outputs 1
Blueprint_#_Output_0_ID 1135
Blueprint_#_Output_0_Amount 1
....so on and so forth with the Blueprint_#_ series (0 to whatever number)
This would craft a Green scarf from 5 pieces of cloth and 2 green flares, with presence of glue in your inventory, provided you also have invested 2 levels into Engineer skill.
You can add lots of this into that one .dat file so that every weapon in your server has a way to be crafted.