ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
You can find out more via here as a start: https://docs.smartlydressedgames.com/en/stable/assets/item-asset/introduction.html#blueprints-and-actions
Actions, when you set it up nicely, allow players to just click on that option to perform the crafting/redirect them to the craft recipe in the craft interface.
e.g:
Blueprints (Number of blueprints you have inclusive of 0 to whatever much you have)
Blueprint_#_Type Apparel
Blueprint_#_Supplies 2
Blueprint_#_Supply_0_ID 66
Blueprint_#_Supply_0_Amount 5
Blueprint_#_Supply_1_ID 256
Blueprint_#_Supply_1_Amount 2
Blueprint_#_Tool 70
Blueprint_#_Skill Repair
Blueprint_#_Level 2
Blueprint_#_Build (Numbers reference here: https://unturned.gameinfo.io/effects/set/effect)
Blueprint_#_Outputs 1
Blueprint_#_Output_0_ID 1135
Blueprint_#_Output_0_Amount 1
....so on and so forth with the Blueprint_#_ series (0 to whatever number)
This would craft a Green scarf from 5 pieces of cloth and 2 green flares, with presence of glue in your inventory, provided you also have invested 2 levels into Engineer skill.
You can add lots of this into that one .dat file so that every weapon in your server has a way to be crafted.