Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
You can find out more via here as a start: https://docs.smartlydressedgames.com/en/stable/assets/item-asset/introduction.html#blueprints-and-actions
Actions, when you set it up nicely, allow players to just click on that option to perform the crafting/redirect them to the craft recipe in the craft interface.
e.g:
Blueprints (Number of blueprints you have inclusive of 0 to whatever much you have)
Blueprint_#_Type Apparel
Blueprint_#_Supplies 2
Blueprint_#_Supply_0_ID 66
Blueprint_#_Supply_0_Amount 5
Blueprint_#_Supply_1_ID 256
Blueprint_#_Supply_1_Amount 2
Blueprint_#_Tool 70
Blueprint_#_Skill Repair
Blueprint_#_Level 2
Blueprint_#_Build (Numbers reference here: https://unturned.gameinfo.io/effects/set/effect)
Blueprint_#_Outputs 1
Blueprint_#_Output_0_ID 1135
Blueprint_#_Output_0_Amount 1
....so on and so forth with the Blueprint_#_ series (0 to whatever number)
This would craft a Green scarf from 5 pieces of cloth and 2 green flares, with presence of glue in your inventory, provided you also have invested 2 levels into Engineer skill.
You can add lots of this into that one .dat file so that every weapon in your server has a way to be crafted.