Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Do you think it is possible to build a viewer for side-by-side stereo images by holding two Fresnel lenses in front of the viewer so that the two sbs images are on top of each other?
Another idea:
- The user grabs a stereoscopic viewer model or a Viewmaster(TM) from a table and hold it in front of the face, no picture must be inside the viewer
- Near enough and the left/right pictures are shown directly on the left/right display of the headset in the maximum resolution of the VR headset. Just like 3D-Viewers like Skybox, Virtualdesktop etc. do.
- How can we bring (per script, I guess) those left/right pictures to the displays and back again the 'real' world of the Workshop destination when the viewer is in distance of the users head?
- Maybe there is a function in Hammer editor?
Ideas are welcome!