Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
Do you think it is possible to build a viewer for side-by-side stereo images by holding two Fresnel lenses in front of the viewer so that the two sbs images are on top of each other?
Another idea:
- The user grabs a stereoscopic viewer model or a Viewmaster(TM) from a table and hold it in front of the face, no picture must be inside the viewer
- Near enough and the left/right pictures are shown directly on the left/right display of the headset in the maximum resolution of the VR headset. Just like 3D-Viewers like Skybox, Virtualdesktop etc. do.
- How can we bring (per script, I guess) those left/right pictures to the displays and back again the 'real' world of the Workshop destination when the viewer is in distance of the users head?
- Maybe there is a function in Hammer editor?
Ideas are welcome!