ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
You can also add an attachement point in the model editor and name it "vr_controller_root", and it will pose the model relative to that instead of the origin.
... I did:
-> applied transformation in Blender
--> import DMX mesh in Hammer
-> position on the right place
-> 'Tie to entity' --> prop_destinations_tool
now I can grab it, but like told before it isn't upright in the hand.
Next try:
-> import DMX mesh to Hammer
-> position it
-> 'Create Model from Selection' --> it will get a prop_static
-> change to prop_destinations_tool
now I CANNOT grab it at runtime.
Guess I have a basic-understanding-problem...
I can make a prop_destinations_tool out of the wireframe, but the result is again: I cant grab it.
Stuck. Should make 'format c:' and change to meditation...
If you can't grab it, that means you don't have a collision mesh set up.
;-)
THX
By the way, this also works great if the DMX files are imported DIRECTLY into Hammer under Files-->Import.... Then immediately add material to the mesh and use RMB '.../Create Model from Selection' to transform it into a model, which is then provided with collision mesh and attachment in the ModelEditor.
It took me a while to get it together, but thanks to your help (again...;-) it works now.
Greetings