Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
And how much you want to add new things: Just to combine premade ones vs. to make new guns/doctrines/artworks, etc.
Supposing the easiest case, 0.5 hour to plan yours, 1 hour to read an example and roughly understand it, 1 hour to implement it, 1 hour to test and debug, 1 hour to prepare for unexpected issue.
There is a test mod made by dev, so unzip and enable it:
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\DoorKickers2\mods\template_new_squad_with_custom_deploy_ui.zip
Also the playable unit mods here would help you.
I heard mod community in the official Discord channel, but I am a lonewolf modder 90% of the time.
And this guide is about weapon mods, but you will find the basics.
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=2277558398