Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
And how much you want to add new things: Just to combine premade ones vs. to make new guns/doctrines/artworks, etc.
Supposing the easiest case, 0.5 hour to plan yours, 1 hour to read an example and roughly understand it, 1 hour to implement it, 1 hour to test and debug, 1 hour to prepare for unexpected issue.
There is a test mod made by dev, so unzip and enable it:
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\DoorKickers2\mods\template_new_squad_with_custom_deploy_ui.zip
Also the playable unit mods here would help you.
I heard mod community in the official Discord channel, but I am a lonewolf modder 90% of the time.
And this guide is about weapon mods, but you will find the basics.
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=2277558398