Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
By that, I mean a script that reskins any model to have a shiny yet ripely-pulsing texture that you see cosmetics and weapons get in Team Fortress 2 when a Medic übercharges you. (Whenever the scripter wants to recognise eye textures to have that yellow is up to the scripter.)
So far, the only way to do this is to recompile a model and assign it a .VMT the various .VTFs and material shaders that you simply can't do in override materials on SFM.
(I want to be able to über something as basic as shapes.)