Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
I'd still make it #1 priority to add individual probabilities for the roles. Because right now it's either all roles that can spawn or none of them, which is weird.
You can spawn a bot by typing "bot" into console and test yourself btw if you're not doing that already.
I have:
ttt_jester_realmin_players 1
ttt_randomnewroles 1
ttt_randomnewroles_jester 1
ttt_randomnewroles_ran_jester 2
That should make Jester appear with a 50% chance, right? Because now I never get Jesters even if I put ran_jester to 1...