Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
1. Disable Collision on the camera (unless it's Advanced Camera, that usually doesn't have collision)
2. Position Camera to however you prefer on the cart.
3. Use the weld tool on the camera to the cart.
4. Unfreeze the camera. It should stay in place and move with the payload cart.
5. Animate the cart how you usually would in SMH.
6. Then, select the camera in SMH and just add the necessary keyframes from start to end.
7. At this point you can unweld the camera because the camera should now be moving alongside the cart as two independent animatable objects.
From there, you can freely modify the movement of the camera either by moving the keyframes around to make it either slower or faster. Hope this helps!
thanks anyway
To change the properties of the camera {update zoom ect.} use the tool to update the spawned camera; like you would with a lamp. Just remember to save a key frame to save the change.