Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
AND = {
OR = {
culture = roman
culture = greek
}
NOT = { is_year = 476 }
NOT = { is_subject = yes }
ai = yes
}
}
this NOT = { is_subject = yes } make only subjects recive this modifier, why? you put it inside a NOT, so NOT NOT = YES,
The first "NOT" just makes sure that if everything is true (culture is either roman or greek, year is before 476, country is not a subject, and country is AI controlled) that it is exempt from that particular triggered modifier.
This query is to allow an AI controlled Rome in Extended Timeline to be exempt from the two largest expansion modifiers before the year 476 because it would otherwise collapse instantly.
Did that make sense?
AND = {
area = east_prussia_area
NOT = { has_province_modifier = entspannung_modifier_local_triggered_prussia }
}
} , u need a AND not a OR, or its apperls on the scren when reload a savegame
3- on adm trigger ->
"trigger = {
AND = {
NOT = {",
you need a NOT for each modifier, for example ->
NOT = { has_province_modifier = entspannung_modifier_local_triggered_rebellion_low }
NOT = { has_province_modifier = entspannung_modifier_local_triggered_unhappiness_low }
NOT = { has_province_modifier = entspannung_modifier_local_triggered_disease_low }
why? idk exact, but when i putted a not for each not for all, it stoped to apperl and spawn atomatic
4- sometime dip and mil reforms apperls when i reload my savegame, idk why, i changed somethings but doesnt worked
5- you need namespace = entspannung before events, or will apels a LOT of it in log file, bcs the game request it (idk why)
6- i hope u can fix it xD i only have EU4 to play for 1 more week xDDD