Steam telepítése
belépés
|
nyelv
简体中文 (egyszerűsített kínai)
繁體中文 (hagyományos kínai)
日本語 (japán)
한국어 (koreai)
ไทย (thai)
Български (bolgár)
Čeština (cseh)
Dansk (dán)
Deutsch (német)
English (angol)
Español - España (spanyolországi spanyol)
Español - Latinoamérica (latin-amerikai spanyol)
Ελληνικά (görög)
Français (francia)
Italiano (olasz)
Bahasa Indonesia (indonéz)
Nederlands (holland)
Norsk (norvég)
Polski (lengyel)
Português (portugáliai portugál)
Português - Brasil (brazíliai portugál)
Română (román)
Русский (orosz)
Suomi (finn)
Svenska (svéd)
Türkçe (török)
Tiếng Việt (vietnámi)
Українська (ukrán)
Fordítási probléma jelentése
+damage increases with overheal, up to 25%
-35% slower weapon switch speed when not being healed
Seems good for combat engineer
Pros:
+20 health
+2 clip capacity
Grants 1 minicrit for every assist from you and your sentry
Cons:
-25% max metal capacity
-15% movement speed while moving building
No random critical hits
+20% firing speed.
+10% clip size.
-20% damage done.
-15% reload speed.
-No random critical hits.
builds boost on hit like the baby face blaster, up to medic speed
boost drains quickly when holding your primary or melee weapon
+15% accuracy
-5% base speed while active
-10% damage
10% bullet vunrability on wearer