Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
this two bug is happen to the original mod too that are old thing (maybe the devs wanted that happen)
pls fix this bug with tap on the back of the snake
Also, the Muton is unable to execute stunned enemies right next to him, even with the appropriate skill. The execute-ability doesn't show up. Or does this only work on unconscious enemies?
What I wanted to say: Could you please fix this?
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/924796104666342221/01FCB18855F816D39FBADC2A1B8C447EE27C7A53/
EDIT: I tested out the vanilla vipers using console commands. They did have the ability to release the bind but the viper from my barracks couldn't. Is anyone else having this problem?
I went through a hell of a mission to rescue an andromedon and he ended up getting knocked unconscious by a muton (Not dead). So, even after carrying it back to the evac it counted as a failure, and I didn't get the unit either.
Update: Reloaded my evac turn and passed the andromedon to someone else and the mission succeeded. Not sure why, but maybe it helps