Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
It is worth mentioning it has prioty #296 in my mod list (using Alternative Launcher here) while those other 3 mods are #23, #25 and #52 respectively. Maybe that's the key?
One thing I noticed though: custom debriefing music is gone. I cannot guarantee it has something to do with this mod but after activating it I did 3 missions and all 3 had default post-mission music. :shrugs:
But the mod is still worth it.
Conflict found for 'UIArmory_Loadout':
Ammo and Vest Slots [WOTC]
Halo Reach MJOLNIR Armor Variants (WotC)
The mods that conflict with this one are the reason the visor stuff doesn't work.