Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
love you too xoxo
Have tried it with ONLY Immersive enable as mod...on genesis
Are you running "IT" alone, without other mods? I'm asking cuz thats the only mod I'm using and it works just fine.
How can we edit this on a dedicated server? Thank you for your help.
Have triy it on another map too.... and there the bait station are also a consumable and disappear when click to place..ark says consumed: bait station
Love the mod...its a must have for me :)
Did this fix it, by any chance? I noticed the same thing.
Both bloodstalkers and ferox use taming methods which are intended to be harder (bloodpacks, element)... but to add to immersive taming I can only choose easier baits or edit existing baits.
Adding an additional trophy bait for bloodstalkers, and an element-dust based bait for ferox - would help make those more balanced..
Perhaps one day when I have some extra free time...
I'd suggest perhaps reducing their affinity multipliers per class in the mean time, in addition to selecting higher tier baits. Their affinity values aren't in line with normal feed taming, so that should normalize them for now without affecting other creatures.