Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
However, there is an exploit to proc +Mobility with just 1AP: https://ibb.co/WvkjL7G
NOTES:
Final Destination should be within Blue Range from Current Location.
CTRL-RMB, then RMB to Final Destination in one go. Melee Attacks works too.
This is not a true 1AP Dash. This mod simply checks the distance you travel to denote a dash instead of APs spent for a single move.
This is true. The original codes only check if it is already maxed, but not over:
X2EventListener_TacticalAction.uc, line 290
It should be:
Hi there, sorry I am pretty new to this, so I will ask straight away:
Do you mean that if I change the code from:
"if (SourceUnit.GetBaseStat(StatType) == MaxStat)
return ELR_NoInterrupt;"
to
"if (SourceUnit.GetBaseStat(StatType) >= MaxStat)
return ELR_NoInterrupt;"
Then I can worry not about the cap limit making my higher mobility units getting nerfed back to 14?