ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
However, there is an exploit to proc +Mobility with just 1AP: https://ibb.co/WvkjL7G
NOTES:
Final Destination should be within Blue Range from Current Location.
CTRL-RMB, then RMB to Final Destination in one go. Melee Attacks works too.
This is not a true 1AP Dash. This mod simply checks the distance you travel to denote a dash instead of APs spent for a single move.
This is true. The original codes only check if it is already maxed, but not over:
X2EventListener_TacticalAction.uc, line 290
It should be:
Hi there, sorry I am pretty new to this, so I will ask straight away:
Do you mean that if I change the code from:
"if (SourceUnit.GetBaseStat(StatType) == MaxStat)
return ELR_NoInterrupt;"
to
"if (SourceUnit.GetBaseStat(StatType) >= MaxStat)
return ELR_NoInterrupt;"
Then I can worry not about the cap limit making my higher mobility units getting nerfed back to 14?