Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
- tapejara style X and C key 3D movement
- foundation extensions - idea scrapped, unfortunately
- better Floor mesh
- stamina based sheilding - idea scrapped, unfortunately
- OpenSourced - idea scrapped, unfortunately
- snappysaddles integration - idea scrapped, unfortunately
- default movement mode change from walking to flying to fix the falling down on game load -instead made it stay in air all the time unless landed by the rider
- TPV camera at a further distance - instead changed to ini config
- new size of floor :Massive - added
- new floor type :Horizontal - added horizontal floors versions of medium & large
- radiation immunity to players in aoe - added