Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Also, if there is any detail about why these numbers are what they are that would be interesting.
I bet we'd discover cims that are walking for weeks through the city to get to the "next" park.
Cargo Trains: since Owner and Destination often dows not include its start point
Trucks "returning to Facility" could say which facility (e..g. a Farm Truck when I have no Farms or warehouses, so it is returning to a cargo train station or a cargo hub or similar.
Source and Destination on everything would be nice, but more work for less extra reward. When traffic is bad, clicking on a train or vehicle to discover source and destination would help.
Lower priority Metro, say its line and station from and station to (if stations not renamed, won't be helpful). Ferries are easier to trace. Metro sometimes make unusuala route choices.
I second this, it would be great to know which district the entity is coming from without having to jump to the building.