Warframe

Warframe

Night Hunter l Syandana V3-5
JayBii 22 Jul, 2020 @ 8:53am
I Really Hate Saying This
I don't like V3 of this Syandana. Why was it changed? V2 was perfectly fine. Did DE say otherwise?
< >
Showing 1-15 of 31 comments
Revalopod 22 Jul, 2020 @ 9:08am 
v1 was perfect
v2 was really great
v3 is just ugly and generic, which is probably DEs fault
JayBii 22 Jul, 2020 @ 11:16am 
I personally liked V2 better, but yes, 3 is just... no. It doesn't even look like wings anymore.

Edit: Just found out it's officially DE's say on it. Thanks, I hate it.
Last edited by JayBii; 22 Jul, 2020 @ 11:19am
OwO_Snaky 22 Jul, 2020 @ 12:33pm 
Yes DE said otherwise,
but I don't hate this versions, that one has still those classic Dragon wings feeling, not like these already existing tech wings
JayBii 22 Jul, 2020 @ 6:52pm 
Originally posted by OwO Schnecki:
Yes DE said otherwise,
but I don't hate this versions, that one has still those classic Dragon wings feeling, not like these already existing tech wings

Not really feeling it. The first and second did, but this one is just... a mess. But oh no, you must follow the Tennogen rules ONLY, or else. -_-
Andele 23 Jul, 2020 @ 3:47pm 
Originally posted by Revalopod:
v1 was perfect
v2 was really great
v3 is just ugly and generic, which is probably DEs fault

"v3 is has clashing design making it look non-functional that also doesnt even fit the Warframe Infested aesthetic due to clashing elements, which is probably DEs fault"
FTFY, but yes its trash.
Last edited by Andele; 23 Jul, 2020 @ 3:47pm
Beep 29 Jul, 2020 @ 10:29am 
I don't hate them quite as much, but it is a step down. I'm always baffled by DE's rules for tennogen. No sentient themes (I realize that's gone now but still, DE's skins had sentient themes sometimes), no cloth in certain circumstances but yes cloth in others, it's very hard to really pin down what they do/don't like or if it's even consistent
Darksoul9669 4 Aug, 2020 @ 5:18am 
Yeah unfortunately it was gonna be an instant buy for me before but not gonna be now. I don't understand how DE can say that wasn't fitting for warframe yet we have a Hatsune Miku skin for Octavia, and really just anything by Lukinu. I like their work and their skins but I like it more because it *doesn't* match up with the aesthetics of the game already.
Last edited by Darksoul9669; 4 Aug, 2020 @ 5:18am
JayBii 4 Aug, 2020 @ 8:47am 
Originally posted by Darksoul9669:
Yeah unfortunately it was gonna be an instant buy for me before but not gonna be now. I don't understand how DE can say that wasn't fitting for warframe yet we have a Hatsune Miku skin for Octavia, and really just anything by Lukinu. I like their work and their skins but I like it more because it *doesn't* match up with the aesthetics of the game already.

EXACTLY. What ever happened to originality? Guess they threw that out the window along with their common sense in making a good game...
Night 5 Aug, 2020 @ 10:26am 
la premiere version pouvais aux yeux de certain , faire brouillon
la 2 eme etai parfaite !!!
la 3eme et tro generique ! MAIS pour moi ils faudrai que la V2 et la V3 sois disponnible sur le workshop ! ( mon atrai pour la V2 vien de la resemblance avec the queen of blade of star craft mais baisser le nombre de pic composant les ailes et vraiment domage pour l'impression que renvoyer la V2

(et la v1 me rapelé le dios pita de god eater (avoir les 3 differente mais un peu modifier serai tres cool ! )

i trad this part

mz 3 night hunter creator , you are a very good 3d artiste !

but pleas releas v2 AND v3 in worshop (and no juste one ! ) for modification and "detaille level for V2 note change se general forme ! (and sorry i finishe in frenche ) sublime avec des detaille comme des craquelure sur les parti osseuse , revoi la jonction entre les ailes (qui je pense et plus la cible des retour de DE que les ailes queen of blade style qui on literalement fait bavé tout le monde !

(avec l'espoire que se message sois lu et comprie pas son destinataire merci encore pour cette syandana de malade que je compte acheter quoi qu'il arrive quant elle sortira ! )
Last edited by Night; 5 Aug, 2020 @ 10:35am
JayBii 5 Aug, 2020 @ 12:56pm 
Originally posted by Night:
la premiere version pouvais aux yeux de certain , faire brouillon
la 2 eme etai parfaite !!!
la 3eme et tro generique ! MAIS pour moi ils faudrai que la V2 et la V3 sois disponnible sur le workshop ! ( mon atrai pour la V2 vien de la resemblance avec the queen of blade of star craft mais baisser le nombre de pic composant les ailes et vraiment domage pour l'impression que renvoyer la V2

(et la v1 me rapelé le dios pita de god eater (avoir les 3 differente mais un peu modifier serai tres cool ! )

i trad this part

mz 3 night hunter creator , you are a very good 3d artiste !

but pleas releas v2 AND v3 in worshop (and no juste one ! ) for modification and "detaille level for V2 note change se general forme ! (and sorry i finishe in frenche ) sublime avec des detaille comme des craquelure sur les parti osseuse , revoi la jonction entre les ailes (qui je pense et plus la cible des retour de DE que les ailes queen of blade style qui on literalement fait bavé tout le monde !

(avec l'espoire que se message sois lu et comprie pas son destinataire merci encore pour cette syandana de malade que je compte acheter quoi qu'il arrive quant elle sortira ! )

I don't think he can do two versions. They're only allowing one, and so far it's this one ONLY. He has no control what enters the game, DE makes that decision.
Night 6 Aug, 2020 @ 6:51am 
nope JayBii for exemple graxx skin or other 3d object
one artist creat many object and lanche them in game is totaly possible !
Beep 6 Aug, 2020 @ 8:09am 
Originally posted by Night:
nope JayBii for exemple graxx skin or other 3d object
one artist creat many object and lanche them in game is totaly possible !

Yes, but not two versions of the same object. DE wants variety, and will only accept one version. They have already rejected version 2, so that one is not getting into Tennogen no matter what.

The artist, Mz-3, has already got several objects into the game. This one has not gotten in because DE has rejected both of the previous versions. They will not get in the game now regardless of how much we want them.
Night 6 Aug, 2020 @ 2:43pm 
yes but v2 and v3 not look a same object is a juste name problem
and for the rejected version is a possibli amelioration other of this V3

(en conservent plus lespris d'origine o lieux de baisser le nome de ligne et de faire sortire des truc de partout pour sortire la v2 sa serai des amelioration en consevant la forme des ailes et en ameliorant la jonction je pense )

pui dun poin de vu clien comme on a pu le voir avec se file de discussion BEEP la v1 et ou v2 (pour moi v2 ) il i a des personne prete a acheter le tennogen directement ! pour la v3 oui on peu aimée mais pour ma part et celle d'autre suportaire de cette syandanna la V2 ou V1 nous donner bien plus envie que cette v3 a l'empleur , la taille et le resenti trop generique pas rapport aux reste du jeux la v3 a maleuresement zero de l'impacte aux fan de SF que la v1 et v2 provoqué cher moi ,

ce nes bien sur que mon avie mais perso et a grand regré si la v3 entre en jeux je ne l'acheterai sa car je nes pas voté pour se resulta a la base ! et sa doit etre la meme chose pour d'autre joueur la v1 et v2 par la taille des ailles , le nombre de griffe donner une impression incroiyable , la cette v3 a 2 griff par ailes avec cette disposition nous sort du classic touchant la corde sensible des fan de se genre de designe ....
Blyatfield 2025 7 Aug, 2020 @ 1:41pm 
DE always does suck things, that bloody black guy know S**t about fashion, shame on DE
xcrimsonlegendx 18 Aug, 2020 @ 2:45pm 
Yeah, I preferred v2 to be honest and not really feeling the chain links tacked on the tips.
< >
Showing 1-15 of 31 comments
Per page: 1530 50