Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
I was not using animal logic, so I don't think that's the issue. I was using Hunt for Me, but removing it and testing the save/starting a new game and testing it there didn't fix the issue.
I have What the Hack without Pawnmorpher or Animal Logic and I have this problem. I'm not sure how others restricted the station away from their animals but I tried setting up a zone and pen and assigned all my animals to that zone. All of which was in another building.
It didn't work.
So I dis-allowed the doors. Nope.
I've tried moving the mod to the bottom of my mod list, nope. Top of my modlist right after hugslib. Nope.
Set the zone inside the room, and then invert the rule. For some reason, this is different than tracing the entire thing. Alternatively, you can get some doors (I don't recall from which mod) that restrict animal movement. I know a few are out there for 1.3. I use some RimmuNation stuff that comes with reinforced doors. Those block animals from entering.