Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
What potion did you feed, to which creature?
Edit
Also do you have any other mods that change/remap the vanilla\aberant dodo that are in the base game?
Each potion is specific to the variant, if you want a overseerdodo feed your vanilla dodo the overseer potion, but to revert back you cant feed the same potion it wont do anything, to change back to the variant you want youll need the potion for that dodo
example, to go back to vanilla dodo from any of the other dodos youll need the Dodo Potion(not one of the turkey/overseer/zombie etc potions)
to my knowledge this behaviour is linked to a major Ark update that changed some functions that relates to spawning creatures in..its an old bug apparently from the genesis update.. i will look into it