Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
That would be very nice, thank you in advance (I've just removed the lines as I almost always play without AIs these days - thanks to Paradox' performance issues).
I've found that the error log lies from time to time -- just because it says a certain line of code is an issue, doesn't mean it actually is one. No idea what the mod issue is, but I'll poke around and see if I can find anything.
Sorry I didn't notice this thread until just now. :P
I've noticed I wasn't quite clear about this earlier, but the "reset_planet" that will be applied to the star has to be removed yes, though I'm not sure if that part really needs to be replaced with "clear_planet_modifiers", since it still is applied to a star and not a planet.
The other times where "reset_planet" is called though - yes, replacing those is exactl what I thought about.
Might you still be interested in a save, where the event will fire at the next day? Sadly it is quite cluttered with other mods, so might not load properly. I could see if it does though, provided you're interested.