Steamをインストール
ログイン
|
言語
简体中文(簡体字中国語)
繁體中文(繁体字中国語)
한국어 (韓国語)
ไทย (タイ語)
български (ブルガリア語)
Čeština(チェコ語)
Dansk (デンマーク語)
Deutsch (ドイツ語)
English (英語)
Español - España (スペイン語 - スペイン)
Español - Latinoamérica (スペイン語 - ラテンアメリカ)
Ελληνικά (ギリシャ語)
Français (フランス語)
Italiano (イタリア語)
Bahasa Indonesia(インドネシア語)
Magyar(ハンガリー語)
Nederlands (オランダ語)
Norsk (ノルウェー語)
Polski (ポーランド語)
Português(ポルトガル語-ポルトガル)
Português - Brasil (ポルトガル語 - ブラジル)
Română(ルーマニア語)
Русский (ロシア語)
Suomi (フィンランド語)
Svenska (スウェーデン語)
Türkçe (トルコ語)
Tiếng Việt (ベトナム語)
Українська (ウクライナ語)
翻訳の問題を報告
To give some clarification to where this file is:
Whatever drive Steam is on:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\workshop\content\289070\1601259406\UI\Mods.lua
289070 = Civ 6 & 1601259406 = Enhanced Mod Manager (I am assuming that the sub-directories are consistent to all users)
You will need a file editor such as Notepad++ and, once you have opened it, do a search for a phrase such as "Controls.CreateModGroupButton" to find the block of code as the file is rather large.
When the mod is updated by the author, it should override this file and return it to a current state.
Thanks again Color_Military for working out a work-around for this wonderful mod.
FinalFreak16, if you see this, please look for "Mouse.eLCick" and add the lowercase "L" to make it "Mouse.eLClick" for the next version of this excellent mod. Thank you!