Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
"..." parameter allows you to add a list of actions without a condition.
An example of a inclusive condition would be
An example of a exclusion condition would be
A testfn of true with ACTIONS.CHOP would allow chopping of any entity that prompts that action.
AddComponentPostInit Examples
You seem to have the know how. Would it be possible to add an action queue for planting seeds in the new farm soil or does it have something to do with the old farm plots still being in the game?
I believe the new soil uses a different planting action from the old farm plots.
It's either PLANTSOIL or PLANTWEED.
Shameless plug for an expansion mod that adds the actions you wanted:
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=2892856427