Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
1. Draw - lua/entities/physcannoncore/cl_init.lua:40
2. unknown - lua/entities/physcannoncore/cl_init.lua:12
ummm help ?
im don't know what's going on working but model missing
[Super Gravity Gun (Fixed & Updated)] lua/weapons/weapon_superphyscannon/shared.lua:1214: attempt to call method 'TakeDamageInfo' (a nil value)
1. unknown - lua/weapons/weapon_superphyscannon/shared.lua:1214
It didn't work out, but I guess I was too lazy to remove it. I'll go ahead and do that now.
Are you playing singleplayer or multiplayer?
* Stripped weapons being vaporized by another source.
* Picking up the confiscation-field affected gravity gun with the SCGG.
Unfortunately I have little control over the entities already in the game engine, but still please tell me how the crash specifically happens.
[Unofficial Super Gravity Gun (Fixed & Updated)] lua/weapons/weapon_superphyscannon/shared.lua:387: attempt to call method 'SelectWeapon' (a nil value)
1. unknown - lua/weapons/weapon_superphyscannon/shared.lua:387
Timer Failed! [Simple][@lua/weapons/weapon_superphyscannon/shared.lua (line 378)]
1. unknown - lua/weapons/weapon_superphyscannon/shared.lua:386
Timer Failed! [Simple][@lua/weapons/weapon_superphyscannon/shared.lua (line 379)]
This error happens when I give myself super gravity gun through spawn menu and weapon status = 0.