Steamをインストール
ログイン
|
言語
简体中文(簡体字中国語)
繁體中文(繁体字中国語)
한국어 (韓国語)
ไทย (タイ語)
български (ブルガリア語)
Čeština(チェコ語)
Dansk (デンマーク語)
Deutsch (ドイツ語)
English (英語)
Español - España (スペイン語 - スペイン)
Español - Latinoamérica (スペイン語 - ラテンアメリカ)
Ελληνικά (ギリシャ語)
Français (フランス語)
Italiano (イタリア語)
Bahasa Indonesia(インドネシア語)
Magyar(ハンガリー語)
Nederlands (オランダ語)
Norsk (ノルウェー語)
Polski (ポーランド語)
Português(ポルトガル語-ポルトガル)
Português - Brasil (ポルトガル語 - ブラジル)
Română(ルーマニア語)
Русский (ロシア語)
Suomi (フィンランド語)
Svenska (スウェーデン語)
Türkçe (トルコ語)
Tiếng Việt (ベトナム語)
Українська (ウクライナ語)
翻訳の問題を報告
Seems there is a bit of clipping with part of the head
requesting texture value from var $basetexture which is not a texture value (material pp/copy) how to fix
As for the other... this occurs right after you restart Gmod after a fresh installation.
This is unfortunately an error coming from the addon itself, and the only way to fix this (For now) is launching Gmod, uninstalling and then reinstalling the addon within the same launching client.
Instead of downloading it via Workshop, you should instead manually download it as a zip file. Then you should extract it to your game file in the addons folder (for example: C:\Steam\steamapps\common\GarrysMod\garrysmod\addons). That way, the eye mask on the Octopus should remain without any issues.
Where should I download the Zip File?
yes please tell us