ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
First use does minicrits and stuns enemy for a couple seconds
then it breaks and does 50% less damage, and to get it back you have to go to the respawn locker
On kill it also vaporizes people like the cow mangler.
Can only do it 3 times before a 12 second cooldown.
[-] 50% more damage taken from melee attacks.
Collects charge with damage
Alt-Fire (with charge): Soldier begins to run and swing the weapon in a frenzied manner, slowly depleting the weapon's charge
+ while in frenzied state hits will knock enemies to the side and 50% of the time will ignite them
-2% Damage on miss
I dont know xD
I suggest the following:
Each hit fills some of a meter that when activated causes stunning for .25 seconds (any weapon) and minicrits (the melee only)
Each hit has a 12.5% chance of breaking the weapon, causing it to deal 50% less damage (Fixed at the locker)
Minus 5% movement speed
Minus 10 health
On taunt: Swings many times at a fly, and the last swing is from the side (Like the homerun taunt) dealing 500 dmg.
makes small explosion and sets enemy on fire when hit
After 1 hit:
-50% damage
+makes the maggots bleed
(enables maggot vision(everybody looks like a maggot))
TAUNT: soldier says "you are all maggots!" and spins, killing all enemies within a small range (uses up use if you have it)
Kills bugs