Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Does any of this make sense
This mod apparently pretends to be a farm with a farmer tending to his "crop", so I guess the A&D mod is having troubles with it.
BTW, why is he a farmer growing herbs? Shouldn't he be an herbalist, since he effectively replaces the herbalist hut? I have enough farmers in my normal fields, so this confuses me with extra numbers.
Btw, in order to help I need to see all data in log file, not only a small part so please follow guide and send log file to support e-mail address.
All of my mods are compatible with core game mechanics. And sadly, no, your guessing is wrong.
Players who use mods only from Recommended Mods List with well-made and tested mods don't have issues with them. List is constantly updated and managed. Moreover the only thing you need to success is proper village layout. Once you have that you don't need mods that changes villagers behavior, often mods like that break core game mechanics so altering human behavior is highly not recommended.